Wednesday 21 July 2010

Pagi yang Indah.. 23042010

.. ringan sahaja tangan untuk merakamkan gambar ini..
Cantik! dan tersendiri..

Sebelum ini, entri saya hanya banyak dihiasi dengan gambar-gambar yang diambil di luar negara.. tapi kali ini agak berbeza. Hmm.. sebenarnya sejak kembali ke tanahair, hubungan saya dengan kamera pun sudah kian renggang. Justeru, walau banyak dan pelbagai aktiviti yang bermakna kami lakukan..segalanya hanyalah dirakamkan diingatan sahaja.

Okay, entri kali ini, saya paparkan beberapa pemandangan yang menarik perhatian saya .. di tempat yang biasa saya kunjungi bersama anak-anak..khususnya Si Kecil, untuk menikmati pemandangan yang tenang dan indah di waktu pagi...


Tidak kurang hebatnya pemandangan ini..
Indah dan damai sekali..


laluan untuk 'jogging'..
Tidak ramai orang waktu ini...kerana waktu pagi .. hari bekerja.

... warna rumput yang menghijau dan segar..

... inilah anakku sayang..
di atas permintaannya sebelum dihantar ke tadika, beliau mahu 'jogging' dahulu di kawasan rekreasi ini.. sambil menggayakan tudung baru..

Tanpa mengenal penat, ..semangatnya..beliau berlari..
Jenuh juga saya dan abangnya mengejar..dari belakang..

..antara aksi si abang ketika memotong rumput..

Setelah menghantar adik-adik ke sekolah... si abang minta diambilkan gambar ..kononnya beliau memotong rumput..untuk dilampirkan gambarnya pada tugasan Pendidikan Sivik dan Kenegeraan..hmm.. nampak gaya jer..la..sebab rumput tu.memang baru sahaja dimesin... tak sampai seminggu.. : )

okay.. wassalam.

No comments: