Monday 16 November 2009

Nothing much to say...

Salam..

... tak ada idea nak menulis apa.. so, layan sajalah.. lagu Gee dan gambar-gambar kenangan semasa bercuti dulu..dan ketika berada di sini..

.. dah nak balik nie..tak tahu la..perasaan bercampur baur sebenarnya. 50-50... dah seronok agaknya duduk kat sini.. hahaha.

Tidak banyak memening kepala.. nak fikir itu dan ini..atau dilema. Hmmm...rasanya di sini pun jarang sangat la .. nak 'migrane'.. Setiap hari rutin yang sama...cuma itulah kekadang bosan juga. Biasa la..tu kan?.

Hakikatnya, walau tak sesenang mana hidup disini tapi lebih senang hati rasanya.., Betul-betul bercuti ..lepas nie tak tahulah apa yang menanti..dan malas nak fikir. Cuma doakan yang terbaik sahajalah...terutamanya buat anak-anakku sayang..Hazim, Iman dan Izzah.




1 comment:

eim said...

Ye lah. Walaupun rindukan Malaysia, tapi berat rasanya nak meninggalkan kehidupan sekarang,"hujan emas di negeri orgkan" kerana banyak mengharungi pengalaman yang mendewasakan di tambah pula suasana budaya yang berbeza. Lagi satu kan bila balik Msia tu hari rasa cuaca di sana dah tak sesuai dgn badan kita. Hehehehehhee... dasar lupa daratan.