Saturday 16 April 2011

Hari ini.. 17 hb April..2011




salam..

sudah lama tidak menjenguk di sini. Sibuk dengan rutin harian ...itu sahaja


Hari ini 17 hb April.. merupakan hari lahir anak saudara saya.. Nureen. sudah 13 tahun usianya.. Semoga beliau menjadi anak yang solehah..dan berjaya didalam hidupnya..dan bahagia dunia dan akhirat. Mudah untuk mengingati tarikh lahir beliau..kerana ia jatuh sehari selepas tarikh lahir saya.


Seorang lagi.. anak saudara saya yang lahir pada tarikh istimewa ialah Ahmad Fahim.. Beliau merupakan anak kepada adik perempuan saya yang kelima.. anak ini aktif.. bijak.. dan memang menduga kesabaran, budak cerdik ( ..gitu la...) hehe.. Tapi beliau tetap comel dan sentiasa menceriakan hari-hari sesiapa sahaja yang berada di sekitarnya. Tarikh lahirnya ialah 13 hb April.. iaitu tarikh ulangtahun..perkahwinan saya dan suami...

''Semoga menjadi anak yang soleh.. dan dipelihara Allah..,Ahmad Fahim''



No comments: